Forgot password?
 Register
View: 20|Reply: 2

Mijn Leven Als Verraadster - Zarah Ghahramani, Robert Hillman - Dutch

[Copy link]
Pinbks
Pinbks  Post time 03-15-2025 13:53 |Read mode
Edited by sandrine.annonc at 03-15-2025 07:28

Wanneer de blinddoek wordt verwijderd, is het eerste wat ik zie het gezicht van mijn ondervrager. Hij weet dat zijn verschijning een grote impact zal hebben op een jonge vrouw – een kind eigenlijk – die zonder waarschuwing van de straat is gehaald. Hij weet alles over mijn doodsangst.

Zarah Ghahramani is geboren in 1981 en groeit beschermd op in Teheran. Als verwende dochter van liberale ouders wordt ze opgevoed in de veronderstelling dat onderwijs minder prioriteit heeft voor meisjes dan voor jongens. Ze wordt aangemoedigd literatuur te lezen en ze stort zich er gretig op. Maar zoals alle vrouwen van haar generatie moet ze zich kleden in ingetogen kleuren, en haar haren bedekken volgens de voorschriften van het Khomeini-regime. Het is deels jeugdig enthousiasme en deels verliefdheid op een student waardoor Zarah meedoet aan een demonstratie. Haar eerste politieke daad leidt tot een hel als ze door de geheime politie wordt meegenomen naar de beruchtste gevangenis van Teheran…  
Screenshot_2025-03-15 Mijn Leven Als Verraadster, Z Ghahramani 9789044321401 Boe.png

Ghahramani, Zarah - Mijn Leven Als Verraadster.epub

229.18 KB, Downloads: 1, Download cost : Pin -30

Price: 50 Pin  [Payments Log]  [Buy]

Rate

Number of participants 1Pin +30 Collapse Reason
sandrine.annonc + 30 Thank you very much!

View Rating Log

Post time 03-15-2025 14:28 | Show all posts
Thanks for sharing !
Post time 03-15-2025 18:37 | Show all posts
Thanks
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Archiver|tag|Pinbks

03-17-2025 17:44 GMT+8

Quick Reply To Top Return to the list